Long Island snart:)

Var ut på en löprunda, tack för det maja! :) När jag senare åker till kupolen för att köpa en dvd till Emilie så frågar kassörskan om jag är med i barn klubben? Observera att det var Hanna candells åhlens kort, inte mitt. Nej det vet jag inte sa jag? Så du vet inte om du är medlem? Nej. Du har inget klistermärke så du är nog inte det. Vill du bli medlem? Ja vad innebär det da? Vi har rea nu på barnfilmer, har du barn? haha vadå har du barn, såg jag ut som det eller? Nej det har jag inte Okej nej då får vi vänta med det då! I måndags var jag till sthlm för att fixa visum, det gick gallant och på tisdagen fick jag det hemskickat i brevlådan:) Måndag kväll blev det stopby i Uppsala hos maria, mycket trevligt! Tog tåget hem igår kväll och hade sedan en rad papper att kika på :) New York och long Island snart!

Kommentarer
Postat av: Avesta killen från Mcdonkan*Johannas vän*

Hej sandra...jag önskar från djupet av mitt hjärta att du får en UNDERBAR tid i Usa:)



Mvh

// Avesta killen som gav dig ett riktigt bra intryck inne på mcdonkan



Hälsa dina goa syster om du ser na:)

2009-10-22 @ 23:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0